Subject: Sideprojekti kooskõlastamine: 11161P Kuimetsa
From: Liisa Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 15:54:58 +0200

Tere

Koostasin Radionet OÜ tellimusel sideprojekti 11161P Rapla maakond, Rapla
vald, Kuimetsa küla sidevõrk.

Saadan Teile projekti ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

Projekt on saanud eitava kooskõlastuse: 20.01.2025 nr 7.1-2/25/79-2.

Kuna tegemist on suure projektiga, saadame servituudi plaanid kohe peale
TRAM`i tagasisidet sidetrassi asukoha sobivuse kohta.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.